tirsdag 3. februar 2015

Kunst dagbok..

I dag har jeg startet på et nytt prosjekt, nemlig en kunst dagbok. Her var planen å male inn minner jeg har. Jeg har brukt twinkling h2o farger.

Dette første bildet jeg har malt i min kunstdagbok skal reflektere påsken 2013. Denne påsken var et slags vendepunkt i mitt liv og skal liksom danne et bilde av det.


Er fersk i gamet når det gjelder maling så dette er bare på gøy for min egen del. Men litt moro å være litt kreativ å utfolde seg. Et koselig tidsfordriv. Har skrevet opp noen hendelser i løpet av de siste år som jeg vil prøve å få malt inn i kunst dagboken. Men det begynner ved vendepunktet! 


Blogglistenhits


2 kommentarer:

  1. Tree of life, Gustav Klimt. Ditt tre ligner mye på Klimt. Pinterest, eg har en tavle der med bare Klimt malerier, ta en titt. Laila N

    SvarSlett
  2. Ja det ser jeg :) morsomt!

    SvarSlett