mandag 21. mars 2016

Hyttehelg!

Denne helgen har vi hygget oss på hytta. Det er et sted hvor vi finner roen helt. Har kost oss med god mat, drikke, masse kjærlighet, film, soving og sport på tv. Jeg fikk også tatt litt bilder. Bruker bare mobilen til fotografering. Burde kanskje ønske meg et skikkelig kamera etterhvert siden jeg syns det er veldig gøy å ta bilder. Men enn så lenge duger mobil kameraet bra, det er forøvrig en iPhone 6s jeg har. Vil gjerne dele noen av bildene med dere, håper dere liker det. Ha en fin dag og en god påske! 


Middag fredags kveld. Kyllingsandwich med pesto, mozzarella, ruccola, avocado, løk og balsamiko. 



Frokost på lørda. Er det rart jeg er forelsket i den utsikten?



En svært fotogen ødelagt brygge. 


Hytta. 


Sjøbodene. 


Panorama bilde fra verandaen. 

1 kommentar: