onsdag 26. mai 2010

Jaja... I dag har jeg vært på skolen. Læreren hadde sykt barn så vi fikk jobbe med prosjektarbeid da. Men det er jo like greit å få gjort litt med det. Vært på sykehuset med Caspan´en min, han må opereres for lyskebrokken sin men vi vet ikke når enda. Legen mente det ikke ville være så lenge til. Meeen spørs hva dem mener er lenge eller ikke da. !
Ellers går skravla fra morgen til kveld hos Constanse, jeg prøver meg stadig på at nå skal vi leke stille leken. Men det funker sjeldent, hun klarer bare ikke være stille.. Hehe..

Men men, når hun kommer seg i seng skal jeg se på fødeavdelingen på tv norge. Må få med meg det se, nyttig i forhold til skolegangen :) *skolelys*

2 kommentarer:

  1. Hei Eva du bør kanskje forberede deg på å måtte overnatte en natt på sykehuset når Caspian skal opereres. I alle fall måtte eg det med Sigbjørn. Det verste var at eg ikkje fikk gi han mat natta før operasjonen. Ellers gikk det jo ganske greit. Tvi,tvi.

    SvarSlett
  2. Takk :) Satser på det går bra, de sier vi kan dra hjem samme dag om alt er bra.. Vi får se , først må vi få time..

    SvarSlett