onsdag 2. juni 2010

"Legg ikke lista høyere enn at du kan gå rakrygget under."

                                                                         Bendik Rugaas

Det er jo jammen ikke høyt! Selv om jeg synes selv jeg ligger lista litt høyt da, med å ta på meg skolegang mitt oppi alt annet jeg skal rekke. Jeg får bare hoppe og hoppe og trene på spensten for å rekke opp! Har i dag vært på skolen og jobbet med prosjekt. Så var jeg på SEFA og trenet, før jeg hentet Constanse i barnehagen. Så var det hjem å få seg en dusj, før vi dro på visning for å se på en leilighet. Men den var allerede utleid tydeligvis. Og ja, jeg ønsker meg litt større plass. Blir en smule trangt her synes nå jeg. Skulle hatt ett soverom til og gjerne en større stue.
*Håper på å vinne i lotto*
Da er det kanskje en fordel å begynne med å spille... Hmm..
Etter visningen dro vi hjem, og jeg har ordnet med ungene i hele kveld. Nå er det endelig stille i huset. Constanse er skikkelig sei om dagen og vil ikke sove. Holder det gjerne gående til 22-22.30 nå om dagen altså. Har blitt sånn etter hun sluttet med smokken, roer seg liksom ikke ned. Caspian har vært litt sutrete i kveld, men nå sover begge to. Herlig ! :)

2 kommentarer:

  1. Blir jo sliten bare av å lese om dagen din Eva ;) Fordelen med å være onkel vet du hehe kan bare rope på deg når jeg har fått nok.,Men synes du er kjempeflink som får ting til å gli,som "bror" blir jeg noen ganger begymret for at du tar på deg for mye,men du slutter jo aldri å overaske ;)

    Glenn

    SvarSlett