tirsdag 14. desember 2010

Savner deg!




Jeg savner deg så ubeskrivelig mye Glenn! Savner hver eneste klem, hver eneste telefon og hver eneste lunsj.. Dagene går så sakte og det virker som du har vært borte en evighet..
Du skulle kjeftet litt på meg, kommet med lakris når jeg er syk og dullet med meg.. Men neida! Hva gjør du.. Går å suser rundt uten at jeg ser deg og flirer for deg selv eller noe.. Syns godt du kunne gitt meg noen skikkelig tegn noen ganger med at du faktisk følger med oss.. Lover å ikke bli redd, vet jo det er deg!
Constanse var veldig nydelig her om dagen da, jeg var litt lei meg, og gråt litt. Og hun lurte på hvorfor. Jeg sa at jeg savnet deg. Hun ser på meg og sier "mamma, du skjønner det at onkel Glenn aldri kommer tilbake?", "Det kommer nemlig nye mennesker til verden hver dag skjønner du.." Hun har skjønt livets gang i hvertfall.. Vakra mi <3 Kunne jo ikke annet enn å smile litt av henne når hun sa det. Syns det er fantastisk til å bare vvære 4 år .. :)
Caspian vokser og vokser, synd han ikke fikk oppleve deg på den måten Constanse fikk da.
Men men, du følger vel med.. Og om han en dag havner på Leeds som du så gjerne ville så er jeg sikker på du er fast tilskuer der hvertfall. :)


Savner deg <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar