mandag 12. september 2011

Oppsummering av sommeren 2011...

Jeg er heeelt håpløs på å blogge om dagen. Jeg har endret litt på utseende og slikt på bloggen min i dag, syntes plutselig den var så svart og trist. 


I det siste har jeg nesten ikke brukt dataen i det hele tatt. I sommer har vi koset oss med ferietur i Spania - Torrevieja.









Og seinere i sommer var vi en tur i Kristiansand, der besøkte vi dyreparken.








Etter dette var vi på ferie hos min kjære mor på Jæren. 










Ble litt mange bilder, men det gjør ingenting.. Elsker bilder :) 




Hva har dere gjort i sommer da?














2 kommentarer:

  1. Hei gratla med "ny" blogg, ser mye bedre ut nå. Flotte bilder du har lagt ut også. Takk for besøk og kommentar på min blogg i dag. Alltid hyggelig med folk som tør gi seg til kjenne.

    SvarSlett
  2. Takk for det... :) Liker den selv også.. Nå er det bare å få gang på bloggingen.. Driver å lager julegaver om dagen og tar bilde av tingene etterhvert.. Men de kan jeg jo ikke legge ut før etter jul :D Så etter jul kommer det litt produktive ting også. :)

    SvarSlett