torsdag 30. oktober 2014

BB creme!

I dag har jeg lyst å reklamere litt for noe jeg er helt avhengig av. Nemlig BB-creme!
Og ikke en hvilken som helst BB  creme! Men Aloe BB creme fra Forever living. Jeg selger riktig nok produkter, men det betyr ikke at det er alt jeg reklamerer for. Jeg vil nemlig være en slik selger som reklamerer for de tingene jeg bruker  selv og er fornøyd med. Og denne kremen er jeg virkelig fornøyd med. 

Den har solfaktor 20. Den tilfører huden fuktighet. Den dekker over rødhet og fine linjer. Den beskytter huden. Fungerer som primer, make up base og concealer. Den gir et friskt og naturlig utseende. Om man ønsker et mer dekkende resultat anbefaler jeg at man avslutter med flawless by Sonya™ Cream to Powder Foundation eller Mineral Makeup.


Venstre er uten og høyre er med. Jeg har ingen annen sminke på bildene og det er kun kremen som gjør forskjellen i huden. Det er ikke anvendt filter av noe slag eller retusjering av bilde. Forandringen er ikke kjempe stor, men rødheten er nesten helt borte og huden ser jevnere ut men naturlig. 


Ønsker du å kjøpe Produkte kan du kontakte meg på mail: lilleva@icloud.com 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar