tirsdag 21. oktober 2014

Malt et bilde med twinkling h2o farger..


Hei! Nå er det rett og slett to år siden jeg blogget noe. MEN heldig som jeg er så fikk jeg ny macbook av kjæresten min i bursdagsgave og da fikk jeg plutselig litt lyst. Er ikke så mange som følger med på denne bloggen, men plutselig dukker det opp noe som er interresant for noen.

Dette bilde malte jeg og ga bort i en brylluppsgave i August. Det er mitt første ordentlige bilde med den malingen, så jeg syns det ble ganske greit.

Malingen heter twinkling h2o´s og det er min tante Laila som har anbefalt meg å prøve disse. Ta gjerne en titt på hennes kreative blogg. Hun er mye flinkere enn meg på blogging.. Hehe!

http://inlailascorner.blogspot.no/2014/01/guess-what.html

2 kommentarer:

  1. Det er et nydelig bilde du har malt,Eva. Du skulle linke deg opp til en side som har jevnlig med utfordringer. For eksempel mix it monthly. Der får du en utfordring om å lage noe og vise det i løpet av en måned. Eg har aldri vært med der, men lurer på om eg skal. Her er linken.
    http://mix-it-monthly.blogspot.de/2014/09/still-life-oktober-2014.html

    SvarSlett