lørdag 18. mars 2017

Bli best!

I prosjektet utvikle seg selv i positiv retning har jeg bestemt meg for å lese noen bøker. I denne sammenheng har jeg kjøpt meg bøkene til Erik Bertrand Larssen. Jeg har ikke kommet så langt enda, foreløpig bare i gang med den som heter Bli Best! Mental trening er nok noe jeg trenger når jeg etterhvert har innsett at selvbildet faktisk er ganske så labert. Det er på høy tid å bygge det opp, bli bedre og ha et bedre forhold til hva man faktisk kan mestre!




Allerede etter noen sider har jeg begynt å tenke over livet mitt, hva vil jeg? Hvorfor gjør jeg det jeg gjør? Og hvordan kan jeg pushe meg selv til å bli den beste versjonen av meg selv. Gleder meg til å fortsette på boken og sette meg enda flere mål, både små og store. 

Hvilke bøker har du planer om å lese fremover ? 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar