torsdag 16. mars 2017

Dyretestet?

Jepp! I dag, akkurat i dag har jeg bestemt meg for at jeg skal slutte å kjøpe produkter som er testet på dyr. Alt for seint vil nok noen si, men bedre seint enn aldri. Det overrasker meg at faktisk så mange fortsatt tester produkter på uskyldige dyr. Jeg fant en app som heter dyretestet i Appstore hvor man kjapt kan få oversikt over hvilke produsenter som ikke gjør dette.



Det finnes også kampanjer man kan signere på at man ønsker en stopp for dette. Signer gjerne!

https://www.dailypetition.com/Ask-LOreal-to-stop-testing-on-innocent-animals-immediately-t-1054





Fra nå av jobbes det mot ett nytt og bedre jeg. Jeg tenker at bedre selvtillit og selvutvikling vil komme av å gjøre bedre valg. Dette blir en av de. Stay tuned... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar