søndag 16. oktober 2011

Leggvarmere str 2 år..



Her er leggvarmere jeg strikket til en liten jente på 2 år. Disse har hun fått i bursdagsgave. Det skal sies at jeg er en skikkelig amatør på strikking så dette er antagelig kjempe simpelt for mange. Men selv syntes jeg ikke de ble så værst. Silkebåndene på toppen er lilla, de ser nesen blå ut på grunn av blitzen. Jeg har strikket med regnbuegarn og dobbelt tråd slik at de er litt tykke og gode. Til redskap har jeg brukt quik knit og ikke strikkepinner. Og det strikkeverktøyet gjør at en hver amatør kan strikke noe. Fantastisk! :) 


QuickKnit_l.jpg








2 kommentarer:

  1. Flinke du. Da går det nok ikke lenge før du prøver deg på strikking, eller....
    Nå er det natt her, natti!

    SvarSlett
  2. Det er jo en slags strikking da :)

    SvarSlett