onsdag 26. oktober 2011

Tannleger og andre legekontorer!

Er en smule frustrert over slike kontorer nå. Forje uke var jeg hos tannlegen, jeg kom da ikke inn før en time etter avtalt tid. I dag skulle jeg til tannlegen igjen og kom da inn 30 min etter avtalt tid. Noe jeg egentlig ikke hadde tid til ettersom unger skal hentes i barnehagen. Tid er penger både for meg og for dem og hvorfor i alle dager kan ikke slike kontorer ha respekt for andres tid enn sin egen. Mange peser seg i vei fra en jobb de kanskje måtte ta fri fra for å komme dit å så kommer man ikke inn før en halv evighet etter en skulle vært der. Er dette riktig? Er dette gjensidig respekt? De forventer jo at vi skal være der til timen vi har avtalt. 


Jeg synes virkelig at tannleger og alle andre sånne kontorer hvor man må vente seg halvt i hel burde ta inn litt ferre kunder slik at de klarte å holde tidsskjemaet sitt. Mulig det bare er meg som er en liten hissigpropp, men jeg synes hvertfall det er forbaska irriterende og skikkelig unødvendig å sitte på det venterommet med blader som er utgått på dato for leeenge siden når man egentlig har andre ting å ta seg til. Og apropo så er det svin dyrt i tillegg! 


Da fikk lille sinnataggen (les meg) tømt ut litt frustrasjon i dag også gitt. Hva mener dere? 



4 kommentarer:

  1. Hadde det bare hjulpet å komme en halvtime for sent hadde vi vel gkort det alle sammen som må vente. Hva med å lage en side på facen å se hvor stor gruppen kan bli. Det kunne jo avstedkomme noe press på gjeldende kontorer. :-)

    SvarSlett
  2. Eg prøver igjen med en test.
    Fortsatt word verification

    SvarSlett
  3. Jeg skjønner ikke kommentarene kommer jo opp..

    SvarSlett