søndag 7. november 2010

Opprykk til tippeligaen! Sarpsborg 08!

1289138694000_champagne_3516982298x1000r.jpg


Du Glenn du Glenn.. Ikke vet jeg om du har internett der du er og blir ivrig leser av min blogg for å følge med på hva som skjer her. I dag har vært en stor dag for Sarpsborg by, en dag du egentlig gledet deg masse til.
Det var magisk stemning på stadioen da gutta slo Alta 4-0 og opprykket var sikret!
Det var med blanede følelser jeg sto der på stadion, jeg var glad pågrunn av seieren, samtidig som det gjorde fryktelig vondt at du ikke var der sammen med meg.
Men seieren kom i land og jeg kjente tårene tok seg en tur innom IGJEN når fløyta blåste. Men jeg er sikker på at du var der med oss allikevel.

Seinere på dagen var jeg innom Magnhild og fikk en herlig middag, en forsmak på julen. Ribbe, medisterkaker og julepølser. Og verdens beste Magnhild-saus. Takk for det!

Jeg og Melanie gikk en tur opp i teltet der det var opprykksfest på Sarpsborg torv. Det var nesten umulig å komme inn der i ett folkehav av spinnville særpinger. Men stemningen var på topp. Men utrolig nok kom vi oss inn, og alle skrikende særpinger klarte å få 1 min stillhet for deg hr. Lund. Og noen flotte ord ble sagt!

Jeg er utrolig takknemlig for alle som har støttet meg de siste dagene. Setter utrolig stor pris på det!
Dagene er ikke lette uten verdens beste "bror" og venn. Men jeg liker å tenke at han tussler 2 meter bak som han alltid har gjort.

2 kommentarer: