onsdag 10. november 2010

Tenkende tanker og annet vås...

I dag er dagen før Glenn hadde blitt 39 år. Jeg som har deler av bursdagsgave klart til han her hjemme. Det blir en merkelig dag i morgen. Og en enda merkeligere dag på fredag når begravelsen blir. Jeg tror begravelsen blir tøff, men veldig fin. Etter som jeg har forstått skal Stian Joneid synge, blomstene blir preget av hans fotball interesser. Mye blått og hvitt! Jeg og Ida har skrevet noen ord og valgt ut en sang som skal spilles.

Michael W. Smith - Friends

Det er mange tanker som snurrer rundt oppi topplokket mitt. Så greit å bare få noen av de ut her i bloggen!
Helt sikker på at han henger på to meter bak på akkurat det du har lyst til, spesielt etter den opplevelsen søsteren hans hadde her om dagen. *Du er en spøkefugl du hr. Lund!*

Etterpå skal jeg og Melanie ut å skaffe oss svarte dress bukser, det må vi ha. Martin har vært her hos meg nå om dagen slik at jeg skulle slippe å sove alene. Men i natt blir første natten alene, så vi får se hvordan det går. Satser på å være dødssliten siden Caspian våkner så tidlig. Takk gud for at ungene er i hus! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar